שווה להשקיע דווקא בגיטרה הראשונה?

postureshon למה חשוב להשקיע בגיטרה הראשונה של הילד או הנגן המתחיל

אמא, אני רוצה גיטרה!

כמעט כל הורה ישמח לשמוע מילדו משפט שכזה. נגינה היא עיסוק תרבותי, חינוכי, יצירתי ומפתח. היא גם פתח ליצירת קשרים אישיים והרחבת המעגל החברתי.

ילד שמנגן מגלה דרך לביטוי אישי, שומר על הכלי, מתאמן בקביעות לקראת המפגש עם המורה

וקוטף עם הזמן את פירות ההתמדה.

הוא מתוודע אל היכולות הגלומות בו, ולאן הן יכולות להגיע אם יטפח אותן

 

עם זאת, תחילת התהליך מלווה לרוב בחששות, בעיקר מצד ההורים. "זה באמת מתאים לו? הוא ישקיע ויתמסר, או שזו התלהבות זמנית, ודי מהר יזנח את הכלי?" החששות מובנים: לא פעם ילדים ונערים מתלהבים מרעיון חדש, בין אם הוא נראה מלהיב באותו הרגע, ובין אם זה רצון להיות כמו החברים. לפעמים לאחר כמה שבועות ישנה כבר אופנה חדשה, ומי זוכר על מה היה כל הרעש. ילד יכול להתחנן להורים שיביאו כלב, להבטיח שיטפל בו בעצמו, ואחרי חודש ההורים מוצאים את עצמם שמרטפי כלבים במשרה מלאה.

הורים מאוד נזהרים ולא ממהרים לקנות כלי נגינה יקר לילדיהם. זה לא חלילה מתוך חוסר נכונות להשקיע בילד, אלא מתוך מחשבה מציאותית: "אם הוא ישתעמם מזה אחרי חודש-חודשיים? מה אעשה עם הגיטרה?" זאת מחשבה הגיונית בהחלט, אלא שהיא לא מביאה בחשבון את התוצאות של נגינה על גיטרה זולה בשלב ההתחלה.

דילמת הגיטרה הזולה

נגן גיטרה מתחיל, בונה את הטכניקה והצליל האישי שלו. החודשים הראשונים לנגינה הם קריטיים לעיצוב הטכניקה, אופן הנגינה, ואיכות הצליל. גיטרה שאינה איכותית אינה ידידותית לנגן. בגיטרה "זולה" המאמץ רב יותר אך אינו נושא תוצאות והנגן רוכש הרגלי נגינה רעים. נגן שרק לומד להפיק צליל מהגיטרה וכבר מתמודד עם זמזומים, צליל חלש וחיוור, גיטרה שלא נוחה לישיבה, וצוואר שלא נוח ללחוץ עליו - הוא נגן שעל פי רוב נידון להיתקע, להתאכזב מהנגינה או פשוט לפרוש.

לעומת זאת, ילד שלומד על גיטרה איכותית מגבש צליל איכותי, רוכש הרגלים בריאים, מתקדם ונהנה. מי שהתחיל עם גיטרה טובה, ובמקרה בין החברים נופלת לידיו גיטרה שאינה טובה, מבין מהר מאוד שהתוצאה החורקת והצליל העמום אינם קשורים אליו, אלא לכלי הלא איכותי שלקח. גיטרה טובה ממלאת את הילד במוטיבציה. כאשר הורים קונים לילדיהם גיטרה שאינה מתאימה בתור גיטרה ראשונה (בדוכנים, בשווקים או בחנויות), הם למעשה הופכים את לימוד הנגינה שלו למשהו זמני, חוג לכמה חודשים במקרה הטוב, לא משהו שיוכל לפתח אותו לאורך זמן.

Prudencio Saez P 4cfe4df7e4a32

ההצעה של טנור - גיטרות איכותיות במחירי ביניים ובהשכרה

בטנור אנחנו מבינים את צרכי הנגן המתחיל לכלי איכותי שיאפשר לו להתפתח, ועם זאת אנו מבינים את חשש ההורים מהוצאות גדולות בשלב ההתחלתי, לפני שעוד מתברר האם יש כאן "קליק", האם הילד מוכן להתמסר לנגינה.

לכן, כדי ליהנות ולהצליח בחוויית הלימוד הראשונה, אנחנו מציעים גיטרות קלאסיות איכותיות למתחילים, במחירי ביניים - לא גיטרה זולה שתכשיל את הלימוד, ולא יקרה כמו הגיטרות המובילות שלנו.

בנוסף, אנו מציעים למי שעדיין לא בטוח ולא רוצה להתחייב, לשכור מאיתנו גיטרה איכותית, באופן חודשי במחיר נוח, שלא דורש התחייבות גדולה מדי. את שני חודשי ההשכרה הראשונים תקבלו בחזרה אם תחליטו בסופו של דבר לרכוש גיטרה חדשה.

בהצלחה

סטודיו טנור - www.tenor.co.il

 

 

 

 

 

 


תגובה למאמר - שווה להשקיע דווקא בגיטרה הראשונה?

  1. שלישי, 08 נובמבר 2022 19:08

    מאמר חשוב מאוד!

הוסיפו תגובה

In reply to Some User

מוצרים נבחרים