זה לא זה
זה לא זה
ככל שהתוודעתי לו, כך התאכזבתי ממנו.
ככל שחקרתי אודותיו, כך צברתי עבורו חוסר שביעות רצון ומאוס.
למרות שהוא לא הראשון, הוא הראשון לבגוד, הראשון להתפגר, למרות שלמראית עין הוא מחזיק פאסון ולכאורה הוא משדר שהכל בסדר.
זה לא זה
ככל שהתוודעתי לו, כך התאכזבתי ממנו.
ככל שחקרתי אודותיו, כך צברתי עבורו חוסר שביעות רצון ומאוס.
למרות שהוא לא הראשון, הוא הראשון לבגוד, הראשון להתפגר, למרות שלמראית עין הוא מחזיק פאסון ולכאורה הוא משדר שהכל בסדר.
YC-100
...יום אחד חבר שלי ביקש ממני לבדוק ובמידת האפשר לסדר את הגיטרות ששוכבות במחסן הכלים, במוסד שהוא מנהל. ושם, בין הכלים הישנים, מצאתי אותה...
מראשית ייצור כלי נגינה העדיפו הבונים חומרים טבעיים, גם כשכבר הופיעו תחליפים מלאכותיים. עץ ולא פלסטיק. שיער בעל חיים ולא סיבים סינתטיים. לכה טבעית ולא לכה תעשייתית
כמובן ש"הלהיט" בנושא של רעשי הגיטרה זה רעש השריגים. יותר נכון הזמזום שנוצר בין המיתר הרוטט לבין השריג. אתם מכירים, לוחצים בפסק 3 – הכל סבבה. לוחצים בפסק 6 – יש זמזום. הזמזום הזה נגרם משתי סיבות, כל אחת היא נושא בפני עצמו.
אז כמו סיפרתי, כשביקרתי במדריד נחשפתי למיתרים תוצרת חברה איטלקית בשם DOGAL, אשר המפעל שלה נמצא בוונציה. מיתרי הבס של סט המיתרים שלה לא עשו לי הרבה, לעומת זאת מיתרי הסולו עשו עליי רושם רב בעוצמה שלהם, בצבע הצליל, תחושה חדשה, שונה במגע איתם.
פאסט נישט
יש דברים שלא עושים. במאמר שתקראו עכשיו תלמדו על דבר שלא לעשות אותו. ולמרות הכל, ובכל זאת-עשיתי את זה. ומה יצא בסוף? תקראו הלאה.
מניסיוני, הגברה טובה ונקייה של גיטרה קלאסית זה משימה בלתי אפשרית. הסיבות הן שתיים: המבנה האקוסטי של הכלי ובעלי המקצוע שבתחום. וזה למרות האפשרויות הרבות.
אז נכון שאנחנו כבר מזמן יודעים שעוד ולאוטה הם בני משפחה מקרבה ראשונה, אז נכון שהמילה לאוטה היא שיבוש של המילה "אל עוד" הערבית, וברור לנו שהמרחק מעוד ולאוטה הוא קצר ביותר.
יש לנו 1091 אורחים ו-אין רשומים מחוברים